Leta i den här bloggen

onsdag 28 januari 2015

WCW

Det finns många hashtag-veckodagar inom sociala medier som rättfärdigar förhärligande av oss själva (vilket är fiffigt), exempelvis TBT (Throwback Thursday) och Transformation Tuesday. Eftersom tant inte riktigt hänger med har jag inte förrän nyligen blivit varse om WCW (Womans crush Wednesday) som väl kanske snarare förhärligar andra kvinnor än oss själva. Jag har hur många WCW:ar som helst och ska naturligtvis hänge mig åt detta OCH slänga in en skvätt självförhärligande när möjlighet uppstår. I mitt förra inlägg  åsyftade jag att YSL och hans musa Lou Lou de la Falaise har inspirerat många. Jag härmas också skamlöst och utser Lou Lou de la Falaise till min första WCW.
Scarves på skallen - japp! 
Hänger med konstnärseliten - såklart. Är bland annat konstnärsfruga.
 Narcissistiska drag ... eh, kanske?
Klär mig stundtals (det vi i Edsbyn kallar) "glösigt" - absolut.
Men hur många tygbitar jag än knyter runt skallen kommer jag aldrig att erhålla samma fashionabla bredd mellan ögonen som Lou Lou och min nästan overkligt vackra svägerska, Åsa.
Hon är liknar även Kate Moss. Gillar Kate Moss, men det dröjer mååånga onsdagar innan hon eventuellt hamnar på min WCW-lista.

4 kommentarer: