Leta i den här bloggen

onsdag 14 november 2012

Trippel i klockor!

Trippel i klockor ... hade man ju velat vara den som kom på. Det finns en donna som kallar sig (eller heter ... vad vet jag?) Mis Papelicos. Jag vet inte riktigt vem hon är, vad hon gör osv men hon känns genuint äkta i sin mönstermix-stil och i sina uppmuntrande kommentarer. Jag har aldrig varit en "klock-människa" (hur "klock-människor" nu kan tänkas vara?). Jag har heller aldrig sett mig själv som en copycat (vilket man förmodligen är utan att vara medveten om det), men jag såg att denna Mis Papelicos  bar tre tre klockor på en och samma handled för några dagar sedan och jag kan inte släppa tanken/bilden. Om ni inom kort ser mig rassla med flera klockor så kan jag dessvärre inte ta åt mig äran av era hyllningar (för nåt annat än hyllningar finns inte) utan jag måste då bekänna att jag har blivit en copycat.
Så ballt!
Sanne ser hon ut. Ball hela hon ju.

And a terrible translation (my English has major flaws, so thanks for Google translate) for you, madam Papelicos:
Three watches on the same wrist … how I wished that it was my idea. There is a Lady who call herself (or is it her name … what do I know?) Mis Papelicos. I do not really know who she is, what she does, but she feels truly genuine in her colorful style and in her encouraging comments. I've never used watches and I’ve never seen myself as a copycat (which I probably am without being aware of it), but I saw that this Mis Papelicos had three watches on the same wrist a few days ago and I can not stop thinking of that image. If you soon see me with multiple watches, I can unfortunately not take credit of your tributes (for anything other than tributes is/are (?) wrong), then I must confess that I've become a copycat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar