Leta i den här bloggen

onsdag 24 oktober 2012

Onsdag

Tänkte inte på att man kanske inte har lust att dokumentera alla dagar ... Well.
Onsdag:
Vi fortsätter väl på det skräckslagna temat.
Från topp till tå,
Turban: Gjord av scarves inköpt på en sån där "krafsbutik" efter Drottninggatan där de bl.a. säljer slipsar med tokiga motiv.
Örhängen: Chique second hand i Malmö.
Kavaj/jacka: Marielle Second hand i Stockholm (Storbyn)
Underklänning: Just denna är nog från Erikshjälpen i Edsbyn (byn)
Bälte: Humana second hand, Mariatorget i Storbyn.
Pjucks: Beyond retro

Eftersom jag framstår som en sån surpuppa bjuder jag (eller egentligen Jennie) på en bild från förra veckan. Så här ser det ut när jag hänger i Gävle med politiker och annat löst folk. Eftersom bilden är från vecka 42 får ni ingen redogörelse av vad jag har på mig.

Note to self (som man uttrycker det på Internet): Underklänning tre dagar i rad. Bättring mrs Nilsson!

1 kommentar:

  1. I adore your eye make up and the last photo with pink hair is you???.
    Brilliant
    XXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera