Leta i den här bloggen

fredag 20 juli 2012

På skofronten - lite nytt.

Ca 90 % av min garderob består av second hand-kläder, men detta gäller inte skor. De finaste skorna brukar vara i storlek 36, många skor känns ganska läbbiga osv men ibland händer det. Lyllo mig som hittade dessa på Beyond retro. Till synes oanvända och sitter som handsken ... eller som toffeln kanske?
Hittade även de ûberkvinnliga med träklack (eller "hittade" ... köpte, helt enkelt) på Myrornas, men det bästa skokapet kanske är skorna med hål på sidorna. Dessa blev mina efter en muntlig byteshandel med Äva, under påverkan av rusdryck. Vi kan konstatera att jag vann på byteshandeln.
... tro aldrig att "du har slutat med svart". Svart smyger sig alltid tillbaka.
Så här ser hon ut - förloraren.

3 kommentarer:

  1. Höh! Jag hade inte druckit rusdryck när jag sa att du skulle FÅ skorna. Att jag tolv timmar senare lipade till mig blusen i utbyte gör dig till förlorare.

    SvaraRadera
  2. Those boots are just the hottest find ever, very Studio 54! Love them! x

    SvaraRadera
  3. Holy shit!!!!! I think we wear the same size!!!! 41/42? Bloody gorgeous pairs of footwear:)) xoxo

    SvaraRadera