Leta i den här bloggen

fredag 27 juli 2012

Hornslandet!

Det låter som att Hornslandet förekommer i en saga, men icke. Hornslandet ligger i norra Hälsingland. Igår hängde vi i Höllick, hanen och jag. Så här tar jag mig ut i motljus i Höllick efter en måltid på Café Sjöboa.

Hane mot horisont:

Höllick i all ära, men för två år sedan var vi i Kuggören som var lite kargare, lite ballare och svåråtkomligare (nu antar jag att det korrekta är att skriva "mer svåråtkomligt", men "svåråtkomligare" blev lite ballare, lite kargare ...)
Kuggören 2010:

3 kommentarer:

  1. I love the turban with the dress! Very Jackie O :-)

    SvaraRadera
  2. Hornslandet är ett av mina favoritställen, dock sällan besökt sedan jag blev bonde i inlandet. Hornslandet har många olika slags upplevelser att bjuda på! (Hornslandsreklam!?)

    SvaraRadera
  3. Men erkänn att Kuggören är ballare än Höllick.

    SvaraRadera