Leta i den här bloggen

torsdag 19 april 2012

Alla dessa snälla!

I höstas när jag via en outfit försökte vinna en resa till Paris, blev jag översköljd av snällhet och hamnade på en andraplats. Andraplatsen resulterade i smycken som verkligen har kommit till användning (senast igår). Bildbevis på användandet:
I den tävlingen blev denna guldklänning brädad av en munkjacka vars ägare vann en resa till Paris.
Men som skrivet. Vänners engagemang törde mig nästan till tårar
Återigen sätter jag mig med plufsigt morgonansikte och möts av massor av "notifications" på facebook som får mig att rodna i min ensamhet (och tack och lov att jag är ensam med tanke på min morgonskrud). Fotograf- Maria med miljoner vänner har bloggat, Stina på Quren skriver så fint att jag framstår som Florence Nightingale och svågern Tomas har röstat tre ggr (det han inte vet är att det är hans sambo som skulle ligga bra till gällande gala-sällskap).
Den här gången känns konkurrensen något tuffare (tror att det är en jury som fäller den slutgiltiga domen nämligen) men oavsett resultat ska jag spara tidningen till dess att jag sitter på ålderdomshemmet där jag natutrligtvis ska se till att all personal få se att "'n dära Ulla-Marie var allt utbildad i tidningen Chic 'on".

4 kommentarer:

  1. Here are the votes of the Ljusdal jury: Ulla-Marie, 12 points!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grazie, Merci, Danke schön, Kitos och Takk.

      Radera
  2. Your style is amazing! Love the bold jewelry and accessories! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    SvaraRadera