Leta i den här bloggen

måndag 6 februari 2012

Streetstyle, Edsbyn

Pga det rådande klimatet bestämde jag mig för att inte kliva ur pyamasen under hela dagen igår - ett löfte jag lyckades hålla fram till att jag bastade kl 21:00. Hängde mest framför datorn, kollade klipp från modeveckan m.m. I Frida Fahrmans talkshow från modeveckan satt det några modeorakel iklädda skjorta/tröja och byxor. Inget fel på kläderna, men det var alltså modevecka och de var med i en talkshow ... Emilia Poiret var dock flådig i vanlig ordning. Med anledning av detta väcktes tanken att jag hittar kommuntanter och andra Edsbybor som är bättre klädda en måndag i kommunhuset i Edsbyn, och jag tog beslutet att därför återuppta klä-bloggskategorin, Streetstyle Edsbyn. En födelsedagsjänta blir mitt första val!

Och så här klär sig proffsen:
Inget fel (och snygga är de förstås) men de är inte vassare klädda än vad många bybor är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar