Leta i den här bloggen

söndag 2 oktober 2011

Eftersom John Galliano sumpade sig.

Modeveckor i finstäderna bestod tidigare av en längtan till att få se vad John Galliano hade hittat på. Efter att han sumpade sig fick jag förlita mig på två andra gamla rävar, nämligen Jean Paul Gaultier och Vivienne Westwood. Jean Paul Gaultiers uppdatering av den randiga tröjan och den Bowieblåa kostymen - hur bra som helst ju.

Ja ... och underkläder som kläder dårå.

Och hade jag varit Buy my Outfit, dvs sykunnig, hade jag härmat dessa paltor från tuffaste tanten:
Jag vill inte framstå som en bakåtsträvare och nämner därför att favoriter sedan nåt år tillbaka är Etro, och 'n dära norrmannen.

Ba så ni vet.

1 kommentar:

  1. Vill ha den långa slanka kroppen som krävs för att ha " Bowies" kostym.. eller dom fina undisarna.. To much axlar och rygg här.

    SvaraRadera