Leta i den här bloggen

tisdag 27 september 2011

Vintagemässan, del 2.

Inköp två av fem dårå, samt EN TROSCHOCK!
  •  Provade jackan, hängde tillbaka den och tänkte att den var för kort
  • en annan kvinna (tjej egentligen) provade jackan
  • jag tänkte: "köp den inte köp den inte"
  • hon hängde tillbaka den
  • jag köpte den
  • ... typ.
  • Det tycks vara nåt med vit fuskpäls och vintagemässor
  • Luciakandidaten jag aldrig var?
(helt fel skor - ber om ursäkt ifall jag upprör nån estet)
Well, Humana second hand som sålde denna luciakandidatsjacka sålde även dessa fina från Chanel ... till Askungen eller nån.


Och här har jag hamnat längre fram i kön.

2 kommentarer:

  1. En snygg jacka och två knäppa kvinnor. Du får dock anses smartare som trots allt tog ditt förnuft till fånga.

    Nice trolls f ö, men du vet att jag är svag för det.

    SvaraRadera
  2. Kanske en novemberkappa?

    SvaraRadera