Leta i den här bloggen

måndag 18 april 2011

Att vara gift med Tomas.

Är att leva med en som gör saker ... mer än vad andra gör. De senaste månaderna har han tränat i sin källare. Så här ser det ut hos oss en helt vanlig måndagkväll i april.

Innan jag åker på kommunträningen (jorå - varje måndag!):

Två som inte är helt taggade ... En som är idog.
Efter träningen, när jag har duschat och ätit: 
Hmm ...Två som inte är helt taggade - en som är idog.
Hanen tränar för övrigt i kalsonger - lika som muskelbyggarna med andra ord. 

8 kommentarer:

  1. Tomas. I. Kalsonger. På. Webben.
    Det får mig att tro på världsfred, att Carl-Gustafs kaffeflickor bara serverade kaffe, att Lomberg inte svettades i sin fiskarolle på krogen och att praktiskt är snyggt.

    SvaraRadera
  2. ...klart att flickorna serverade kaffe...
    kaffe mä dupp.....

    SvaraRadera
  3. Snäll din hade du! Hade jag lagt ut min i bara kallingarna så bleve han nog less på mä... :)

    SvaraRadera
  4. Hanen facebookvägrar (ännu så länge, skaffade dock mobiltelefon 2004) men han bryr sig inte nämnvärt om att jag även där lägger ut bilder på honom. Han skulle för övrigt kunna promenera naken på långgatan utan att tycka att det var nån big deal.

    SvaraRadera
  5. träffade honom på ICA igår och tyckte fasen i mig att han såg super-deffad ut. Nu förstår jag varför. Armbrytning på lördag då?

    SvaraRadera
  6. Vågar du möta mig mr?

    Förresten. Lomberg har inte dementerat svettning.

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att få bidraga till världsfreden. Min fiskarolle blev ju omtalad. En del kallade mig för Hanibal Lecter en del för Skärgårdsdoktorn. Jag bor ju i skärgården så det passar ju bra. Vad beträffar "Äva" så kommer hon snart vara i behov av en skärgårdsdoktor. En doktor i största allmänhet.

    SvaraRadera