Leta i den här bloggen

torsdag 10 februari 2011

De fantastiska Grängsboboys, del 6.

Det finns plenty... Engstrand är t.ex. en av dem. Till skillnad från Rachel Zoe vet han att han ska hålla sig till det han kan bäst. Det är ju så att det pågår modeveckor både i New York och i Edsbyn. I New York har stylisten Rachel Zoe börjat kalla sig själv designer. Låt oss konstatera att det inte är så självklart att man är en bra designer för att man är bra på att hitta bra kläder, och kan kombinera dem på ett schysst sätt. Här, Rachel herself i en snygg och i ett för tillfället otippat klädval. Den svarta klänningen var väl en av de mer rafflande paltor hon fått äran att visa upp under New Yorks fashionweek. "Gammal skåpmat" väl?

Patricia Field och Engstrand vet vad de kan och håller sig till det.

Fler stiliga Grängsboboys som jag har skyhöga förväntningar på:

Grymma bilden på herrn i byslips är i vanlig ordning fotad av Maria. ... och för att återgå till Rachel och apropå gårdagens inlägg, så kanske även jag borde hålla mig borta från symaskiner?

2 kommentarer:

  1. Äh du vore inte du utan symaskin!

    SvaraRadera
  2. Till min stora förvåning går det ganska bra med 40-års blåsan som jag här och nu ska upp på våning två och putsa på ...

    SvaraRadera