Leta i den här bloggen

söndag 14 november 2010

Och apropå fashionmoments ...


 ... så har THE Marina Kereklidou (den bedårande kvinnan i rött ... förtydligar jag eftersom risken för att ni skulle tro att det var jag annars hade varit överhängande) sagt följande mening till mig: "Jag gillar din stil". Köpte en av hennes avlagda klänningar på studs (den lila. Jag ber om ursäkt för valet av väska, men vi var på resa och just den väskan var mitt handbagage, och till just den lila klänningen passade inte min resehandväska).

 Om det faktum att Agnes Carlsson sprang ikapp mig (jo, hon sprang) för att berömma mina skor dagen efter att hon tog andan ur oss i den här gulddressen, bör räknas som ett fashionmoment, överlåter jag till er läsare att bedöma. Skorna? Ett par rea-skor som jag under morgonen hade lagat med tvåkomponentslim vid diskbänken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar